Éva és Anita, a cég tulajdonosai évtizedes barátnők. Egyszercsak gondoltak egyet, és elhatározták, hogy keresnek egy piaci rést a hazai gasztro palettán, és létrehoznak egy kis éttermi vállalkozást. A megoldás, és a névválasztás szó szerint tálcán kínálkozott, hiszen mindketten rajongással szerették a császármorzsát. Amikor a desszert különféle fajtáinak elkészítését már professzionális szintre fejlesztették, azzal keresték meg cégünket, hogy készítsünk javaslatokat a Császármorzsa brand arculati rendszerének kialakítására.
A névválasztásból fakadó tradicionális asszociációk, párosulva a modern vállalati filozófiával, egyértelműen abba az irányba indítottak el bennünket a gondolkodás során, hogy logo szinten egy könnyen értelmezhető, jól azonosítható, szerethető és modern formát alkossunk.
Így született újjá I. Ferenc József osztrák császár, magyar és cseh király arcmása egy XXI. századi cégarculatban.
Illusztráció: Nagy Áron, aki ezért a munkájáért 2022-ben szuverén tervezőgrafikai kategóriában Aranyrajzszög Díjat kapott.